Ruilen en Retourneren
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongeopend en ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via info@mushblend.com.
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Je kunt voor alle retourvragen altijd contact met ons opnemen via info@mushblend.com.
Retourkosten worden niet vergoed door Mushblend.
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel. Neem in dit geval ook contact op met info@mushblend.com om dit proces te starten.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je geld binnen 5-10 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze.
Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@mushblend.com.